Unii dintre cei mai importanti factori pe care orice antreprenor trebuie sa ii ia in considerare pentru business-ul sau fizic sunt vizibilitatea locatiei si atragerea unui trafic cat mai mare de clienti.
Aceste lucruri sunt esentiale pentru a mentine operatiunea intr-o buna functionare si a-i permite sa evolueze intr-un mod pozitiv. Pentru a realiza acest lucru, tot mai multi intreprinzatori apeleaza la litere, logo-uri si cifre volumetrice.
Iluminate sau neiluminate, in functie de locatie si necesitati, acestea au capacitatea de infrumuseta spatiul, ai creste vizibilitatea substantial si a-i oferi dimensiune si personalitate, fiind factori indispensabili ce vor promova locatia si vor atrage mai usor atentia clientilor.
Litere, logo si cifre volumetrice iluminate led – promovare eficienta permanenta
Semnalistica iluminata led este o alegere excelenta pentru cei ce doresc sa creasca substantial vizibilitatea, fiind o optiune foarte populara mai ales pentru locatiile ce au intrarea pozitionata in aer liber. Aceasta are multe avantaje de care antreprenorii pot profita, cele mai importante fiind urmatoarele:
- Vizibilitate accentuata – semnalistica iluminata led poate fi vazuta de la distant foarte mari, mai ales daca este amplasata la o inaltime adecvata. Aceasta functioneaza non stop, putand promova afacerea indiferent de ora sau de conditiile meteorologice.
- Eficienta energetica – Datorita eficientei energetice a becurilor led, raportul cost beneficiu este unul avantajos pentru antreprenori. De asemenea, acestea au o durata de viata semnificativa, lucru ce va insemna costuri de intretinere mai mici.
- Design atragator – personalizarea semnalisticii este esentiala pentru a atrage atentia clientilor si a ramane intiparita in minte. Acestea pot fi create astfel incat sa reflecte cat mai bine personalitatea, dar si ambianta generala a locatiei.
Litere, logo si cifre volumetrice neiluminate – eficenta cu costuri reduse
Semnalistica neiluminata poate fi o alternativa performanta daca este amplasata corect in locuri bine iluminate, precum cele din spatiile comerciale de tip mall. Cu o vizibilitate mai redusa fata de cele echipate cu becuri led, acestea au cateva beneficii care pot oferi antreprenorilor un avantaj important in fata competitiei:
Design elegant – atunci cand sunt construite cu grija si atentie din cele mai calitative materiale, acest tip de semnalistica poate oferi locatiei un aspect elegant, clasic ce va atrage cu siguranta atentia potentialilor clienti.
Costuri reduse – cu un pret de achizitie mai redus decat cele iluminate, cheltuieli minime de intretinere, dar si costuri zero in ceea ce priveste energia electrica utilizata, semnalistica neiluminata poate fi o metoda de promovare a locatiei fizice mult mai eficienta din punct de vedere al costurilor fata de cele echipate cu becuri led.
Literele, logo-urile si cifrele volumetrice luminate led sau neiluminate sunt unele dintre cele mai populare modalitati de a promova locatia fizica a unui business, indiferent ca este vorba de un magazin, cafenea, restaurant si asa mai departe.
In functie de conditiile de iluminare disponibile in zona, un atreprenor poate sa alega oricare dintre cele doua variante astfel incat sa il beneficieze si sa ii ofere un avantaj in fata competitiei, putand in acest fel sa atraga un numar cat mai mare de clienti si sa se bucure de o crestere ascendenta.