In afaceri prima impresie conteaza cel mai mult, de aceea este important ca amenajarea vitrinelor sa fie realizata intr-un mod corespunzator si atractiv pentru a atrage atentia cat mai multor clienti.
Exista multe modalitati prin care un antreprenor poate imbunatati calitatea spatiilor vizibile, putand adopta standuri din plexiglas, productii publicitare si alte solutii creative pentru un impact vizual cat mai puternic.
In plus nu trebuie omise nici produsele publicitare cum ar fi totemurile, firmele luminoase sau literele volumetrice, acestea avand posibilitatea de a fi amplasate usor oriunde, atat in interior, cat si in exterior pentru a creste notorietatea brandul, sa faca cunoscuta locatia si produsele sau serviciile comercializate.
Produse publicitare – comunica trecatorilor mesajul brandului detinut
Acestea sunt elemente cheie in amenajarea vitrinelor deoarece ofera oportunitatea de a transmite mesaje cheie despre brand, promotii, oferte si produse vedeta intr-un mod creativ. Bannerele personalizate, steagurile colorate si afisele de dimensiuni mari sunt doar cateva exemple care pot fi integrate in acest spatiu important.
Selectarea culorilor si a design-ului poate sa reflecte identitatea business-ului, creand o atmosfera memorabila ce va fi retinuta in viitor de cei interesati.
- Standuri din plexiglas
Standurile aduc un element de modernitate in amenajarea vitrinelor, putand fi utilizate pentru a expune produse noi sau vedeta si a crea diferite niveluri de prezentare.
Plexiglas–ul este un material transparent ce ofera o imagine clara asupra produselor, iar daca se alege incorporarea unui sistem de iluminat de tip led, acesta va avea o eficienta sporita in ceea ce priveste atragerea atentiei clientilor pe distante mai lungi.
De asemenea, se poate personaliza si cu un mesaj atractiv si logo-ul brandului pentru o nota distinctiva si profesionala.
- Cutii personalizate – ambalaje care aduc in prim plan calitatea
Ambalajele pot servi ca elemente de decor in amenajarea vitrinelor, de aceea este recomandat sa se ia in considerare personalizarea lor cu elemente grafice specifice afacerii, adaugand o nota de unicitate si rafinament. Acestea pot fi utilizate pentru a evidentia produse noi sau pe cele frecvent achizitionate pentru a atrage privirea clientilor si a-i face constienti de existenta brandului, cat si a produselor sau serviciilor comercializate.
- Iluminarea
Sistemele de iluminat sunt de multi ani prezente pe piata de profil, acestea avand abilitatea de a spori si transforma complet aspectul unui spatiu comercial.
Spoturile sau benzile LED pot fi folosite pentru a evidentia produsele mai bine sau pentru a crea atmosfera dorita. Acestea pot influenta emotiile clientilor, crescand sansele de a intra in locatie si de a achizitiona cel putin un produs din gama prezentata.
Amenajarea vitrinelor din spatiile comerciale nu inseamna doar expunerea produselor vandute, ci este esential ca aceasta sa relateze povestiri vizuale cat mai captivante pentru a atrage clienti si sa le ofere o experienta memorabila.
Integrarea a cat mai multor elemente de publicitate vor stimula interesul trecatorilor si va reusi sa identifice mai usor pe viitor afacerea, lucru ce va spori sansele de a se reintoarce in locatia promovata.
Prin urmare, se poate observa cu usurinta ca vitrina este una dintre cele mai importante elemente ce fac legatura dintre clientii vizati si business-ul condus, fiind un spatiu ce nu trebuie trecut cu vederea daca se doreste maximizarea strategiilor de promovare si in cele din urma, a profitului.