Totemele publicitare sunt instrumente puternice, utilizate cu succes pentru promovarea si cresterea vizibilitatii unei locatii sau a unui brand. O strategie de marketing excelenta este cheia succesului in orice firma, putand face o diferenta clara intre reusita si stagnare.

Fiecare element de productie publicitara folosit va fi un avantaj suplimentar, insa totemurile sunt printre cele mai achizitionate si populare astfel de instrumente datorita rezultatelor economico- financiare deosebite de care se bucura firma.

totem publicitar

Pentru a realiza un totem publicitar care sa genereze o vizibilitate sporita, dar si sa atraga atentia consumatorilor constant, va fi indicat sa fie luate in considerare urmatoarele aspecte:

  • Locatie

Alegerea unui loc strategic cu o vizibilitate ridicata este esentiala. Zonele cu trafic intens, atat cel pietonal, cat si auto vor maximiza expunerea brandului, oferind astfel sanse mult mai mari de a capta atentia consumatorilor si a permite business-ului sa se bucure de vanzarile dorite.

Va fi important sa se respecte reglementarile locale, fiind necesara obtinerea permiselor de amplasare inainte de a-l monta. Indicatorii importanti pentru aprobare sunt de regula inaltimea, dimensiunea si zona.

  • Design

Totemul trebuie sa se alinieze si sa reflecte cat mai bine brandul, fiind esential sa fie incorporate culori, fonturi si logo-uri consistente. Design-ul ales trebuie sa fie unul coerent, cu mesaje usor de inteles si memorat. Atractia vizuala poate fi realizata usor prin incorporarea elementelor grafice captivante sau a unor imagini pentru a atrage atentia trecatorilor.

  • Materiale de calitate

Alegerea unor materiale rezistente potrivite pentru o utilizare in aer liber vor aduce multe beneficii si economii, mai ales daca sunt construite din acril, metal sau alt material durabil si atractiv, asigurand astfel o utilizare de lunga durata fara a-si schimba aspectul general.

  • Iluminare

Incorporarea elementelor de iluminare pentru o vizibilitate sporita vor influenta considerabil atractia, chiar si in cele mai dificile conditii meteo. Becurile de tip LED sunt preferate datorita faptului ca au un consum redus de energie si pot rezista mai mult timp fara sa fie necesara inlocuirea.

  • Dimensiune

Echilibrul intre dimensiune si vizibilitate trebuie sa fie perfect, fiind esential sa fie aleasa o marime care sa atraga atentia fara a coplesi imprejurimile. Posibilitatea de a fi montat la o inaltime cat mai ridicata ii va spori eficienta atat pentru pietoni, cat si pentru soferii care circula in zona.

  • Intretinere

Totemurile publicitare sunt recunoscute pentru rezistenta lor indelungata, insa va fi indicat ca acestea sa fie periodic curatate de praf, sa le fie schimbate becurile in cazul in care unele nu functioneaza si sa fie realizate reparatii daca este cazul pentru a continua sa furnizeze consumatorilor toate informatiile necesare si sa ofere firmei o modalitate excelenta de promovare constanta.

contact

Crearea unui totem publicitar eficient implica o serie de strategii si decizii care pot face diferenta dintre succes si esec. Acesta serveste ca un instrument convingator si durabil pentru promovarea produselor si serviciilor comercializate, fiind un element de baza ce va contribui in mod direct la nivelul de succes cautat