Printarea 3D a devenit in ultimul deceniu una dintre cele mai interesante metode de productie. Folosita cu succes in industria de fabricatie si industria farmaceutica, dar si in educatie, printarea 3D are potentialul de a revolutiona complet modul in care produsele sunt create si comercializate.
Popularitatea acestei tehnologii creste de la an la an, lucru ce a impins ca printarea 3D sa patrunda si in alte zone in care nu era folosita in mod traditional. Sectorul de marketing a inceput incet sa adopte aceasta procedura de fabricatie si sa o introduca in trusa de instrumente, ea fiind recunoscuta ca fiind o metoda mult mai eficienta, mai usoara, dar si mai rapida de a crea obiecte promotionale decat in modul traditional.
De asemenea, multi antreprenori au inceput in ultima perioada sa apeleze la firme specializate care pot oferi servicii de printare 3D, acest lucru fiind mai rentabil decat achizitionarea unui aparat costisitor sau a unor obiecte deja fabricate.
Prototiparea, crearea si lansarea unui nou produs pe piata pot fi toate procese costisitoare, nu doar din punct de vedere financiar, ci si al timpului. Orice antreprenor stie cat de importante sunt aceste doua elemente care trebuie gestionate cat mai bine pentru bunul mers al afacerii sale.
Printarea 3D prezinta rara oportunitate de a oferi o modalitate de productie ce poate eficientiza intregul proces si a obtine un obiect la un cost mult mai redus.
Acest lucru se poate aplica cu succes si in zona de marketing, utilizatorii putand crea in acest fel obiecte de productie publicitara intr-un mod personalizat, pentru a promova atat produsele si serviciile comercializate, cat si brandul firmei.
Printarea 3D permite crearea de panouri publicitare de dimensiuni variate, unice, cu un design complex ce nu poate fi fabricat prin alte metode, putand in acest fel sa oferiti firmei dumneavoastra un avantaj competitiv si sa va diferentiati mai usor de competitie. Aceasta deosebire poate fi un beneficiu foarte important, deoarece va oferi clientilor oportunitatea de a va cunoaste mai bine si de a va tine minte mai usor decat prin alte metode.
Unul dintre principalele avantaje la printare 3D este faptul ca atat timpul, cat si costurile de productie vor fi diminuate substantial. De asemenea, puteti alege crearea unor obiecte unice, personalizate pentru fiecare client in parte, modificand orice de la culoare, pana la design.
Interactionarea cu potentialii clienti, cat si cu cei vechi se va realiza mai usor, putandu-le oferi mici produse printate 3D pentru fidelizare si obiecte simbolice gravate cu brandul firmei dumneavoastra.
Printarea 3D a devenit unul din cele mai promitatoare instrumente de productie din ultima perioada, fiind o modalitate mult mai accesibila de a produce, a comercializa, dar si de a promova.
Tot mai multi antreprenori, mici si mari au inceput sa foloseasca serviciile de printare 3D pentru a realiza campanii de promovare de succes.
Adoptarea acestei tehnologii la scara mare este inca la inceput, insa odata cu evolutia tehnologica si diversificarea materialelor ce pot fi utilizate, numarul aplicatiilor in marketing va creste cu siguranta. Iata ca printarea 3D ofera noi oportunitati de dezvoltare pe partea de productie publicitara, promovare si brand awareness.