Panourile publicitare au o istorie lunga in marketing. Sunt folosite de zeci de ani pentru a transmite informatii soferilor si trecatorilor, intr-un mod rapid si eficient. O forma traditionala de marketing folosita de companii cu succes pentru comunicarea informatiilor si reamintirea clientilor despre brandul promovat.
Un panou publicitar are in cele mai multe cazuri dimensiuni mari si foarte mari. Acestea pot atrage atentia consumatorilor, fiind realizate astfel incat sa fie vazute de la distante mari si sa poata fi citite in cateva secunde.
Avantajele unui panou publicitar
Vizibilitate maxima
In functie de locatia si activitatea companiei tale, sti ca pe langa panoul publicitar vor trece zilnic nenumarate masini, biciclisti sau pietoni. Acest lucru inseamna ca mesajul tau va fi vazut si citit de mii de ori pe zi de catre potentiali clienti. Astfel, panoul publicitar va atrage atentia dorita pentru informarea clientilor noi, dar si pentru reamintirea si reinforsarea memoriei pentru clienti vechi.
Poate deveni un reper
Un avantaj la care probabil nu te-ai gandit, dar este important din punct de vedere publicitar. Cu cat un panou publicitar este mai unic si atragator, cu atat este mai probabil ca oamenii sa il tina minte ( in acelasi timp si mesajul tau) si sa il foloseasca ca punct de intalnire sau reper. Gandeste-te de cate ori ai folosit un astfel de mijloc pentru a te ghida sau intalni cu cineva. Cu cat este panoul mai popular si mai folosit in acest sens, cu atat acesta va fi mai citit.
Selectarea publicului vizat
Selectarea locatiei panoului publicitar este importanta, deoarece poti astfel sa il amplasezi intr-o zona in care se afla publicul tau tinta, astfel fiind mai usor sa iti vinzi bunurile si serviciile. Sa presupunem ca afacerea ta are un produs destinat persoanelor care lucreaza in sectorul tehnologic. Astfel, poti amplasa un panou publicitar intr-o locatie unde acestia au o prezenta puternica sau trec regulat. Mesajele de tip promotii sau produse cheie vor atrage mai mult clientii tai.
Functioneaza non stop
O reclama la televizor dureaza un minut. Un banner din mediul virtual se mentine pana la urmatorul click, Insa un panou publicitar functioneaza in permanenta. Cu ajutorul unui sistem de iluminat, panoul publicitar va functiona atat ziua cat si noaptea. Este importanta iluminarea, deoarece te va ajuta sa cresti vizibilitatea si in zilele scurte de iarna, dar si in conditii meteorologice nefavorabile.
Roll Up Banner
Pentru afacerea ta este probabil important sa participi la expozitii si targuri expozitionale. In cazul acesta te poti orienta cu succes spre un Roll up Banner. Este unul dintre cele mai importante resurse pe care le ai la dispozitie pentru a iesi in evidenta si ati comunica mesajul intr-un mod efectiv.
Roll up Banner-ul poate avea efectul dorit doar daca este realizat corespunzator si intr-un mod profesionist. Este o modalitate excelenta pentru ati promova brandul, produsele si serviciile. Acesta trebuie sa aiba un design bine pus la punct pentru a avea impactul dorit.
Atunci cand proiectezi banner-ul sa ai in vedere urmatoarele lucruri:
- Plaseaza logo-ul companiei in partea de sus al banner-ului – fi sigur ca acesta se afla la nivelul ochilor pentru o eficienta marita. Informatiile de contact ale firmei, precum site-ul sau numarul de telefon trebuie scrise de asemenea in jumatatea de sus a panoului;
- Foloseste imagini de cea mai inalta calitate;
- Foloseste culori pentru a atrage atentia clientilor – culorile trebuie alese cu grija pentru a complementa logo-ul companiei si pentru a pastra textul coerent;
- Alege o dimensiune potrivita pentru nevoile tale.
Realizam panouri publicitare outdoor pe orice dimensiune si forma!
Panoul publicitar este un instrument de marketing eficient, capabil sa capteze si sa transmita informatiile pe care le doresti, astfel cu acest panou fluxul companiei tale va creste considerabil.