In ziua de azi activitatea de marketing se muta din ce in ce mai mult in mediul online, dar nu trebuie subestimata publicitatea in mediul offline. Indiferent unde ai afacerea pozitonata, fie intr-un centru comercial sau in aer liber, o forma de semnalizare este foarte importanta, deoarece acolo iti vei invita clientii si le vei prezenta produsele sau serviciile tale. Un astfel de semnal este primul contact pe care clientul il are cu afacerea ta, comunica activitatea companiei tale si anunta locatia ta.
Un semn popular de marketing, capabil sa transmita toate informatiile pe care le doresti este totemul publicitar.
Marketing realizat intr-un mod eficient
Acesta este un instrument puternic de marketing, folosit de antreprenori atat pentru eficienta de promovare al mesajului pe care acestia doresc sa il transmita, dar si pentru ca sunt durabile, pot fi amplasate atat in interior cat si in exterior, pot fi personalizate usor dupa preferintele si cerintele clientului.
Subestimarea acestui tip de marketing iti poate afecta afacerea, de aceea achizitionarea unui astfel de totem personalizat este aproape obligatoriu pentru a-ti putea aduce clienti noi si incasari mai mari.
Vizibilitate crescuta
Unul dintre principalele avantaje ale totemului publicitar este campul urias de vizibilitate. In functie de dimensiunile si forma selectata, acesta poate fi un reper important in zona in care te afli si se va putea bucura de notorietate din partea consumatorilor. In timpul zilei isi va indeplini rolul, iar in cazul in care este necesara functionarea acestuia si pe timp de noapte sau in conditii meteorologice mai putin favorabile, atunci un totem iluminat isi va face treaba usor si eficient.
In functie de locatie si activitatea ta, poti alege o inaltime mai mare decat te-ai fi gandit initial. In locurile aglomerate, un totem publicitar inalt va reusi sa iti transmita mesajul si locatia pe o distanta mai mare, marindu-i vizibilitatea si va atrage atentia consumatorilor mult mai usor.
Posibilitate de personalizare nelimitata
Un totem publicitar poate avea cel putin doua fete care pot fi personalizate pe ambele parti, astfel daca este pozitionat intr-un punct stradal, acesta va putea fi depistat mult mai usor din ambele sensuri de mers ale potentialilor clienti. Un alt avantaj al totemurilor este ca poti personaliza panourile acestora cu toate detaliile pe care ti le doresti de la culoare la forma sau dotarea acestuia cu lumini pe timp de noapte. Acesta poate avea un design simplu cu doar un logo sau poate fi mai detaliat, exact dupa preferintele tale.
Fiind semnale de sine statatoare, nu ai nevoie sa il atasezi de o cladire sau un perete. Avand suport propriu, poti utiliza totemul exact acolo unde ai nevoie, fie la marginea drumului – pentru o vizibilitate excelenta pentru vehicule si trecatori, fie langa intrarea sau parcarea intreprinderii tale.
Materiale de inalta calitate
Personalizarea nu se termina aici, trebuie sa ai in vedere forma acestuia si materialul din care este realizat. Poti opta intotdeauna pentru forma clasica dreptunghiulara cu doua fete, insa poti sa iei in considerare si o forma patrata sau triunghiulara, astfel vor putea iesi mai mult in evidenta si pot captiva mai bine atentia consumatorilor.
Materialele din care este realizat este de asemenea o decizie insemnata, deoarece in functie de acestea, totemul poate fi realizat astfel incat sa ofere o impresie de seriozitate si lux.
Pozitionarea totemului
Pentru cresterea eficientei totemului, este bine sa fie pozitionat in locatii cheie cu trafic mare, si o vizibilitate cat mai buna pentru a putea fi depistat usor, astfel clientul va putea sa ajunga la tine mai simplu si mai rapid astfel crescand vanzarile si de altfel profiturile.
Orice domeniu de activitate ai avea, publicitatea este cheia succesului afacerii tale. Devenind cunoscut datorita marketing-ului afacerea ta poate evolua. Acestea sunt un instrument puternic de marketing, oferind vizibilitatea de care ai nevoie pentru a lua legatura cu clientii tai.