Totemurile au fost si inca sunt folosite ca instrumente de promovare eficiente ce atrag atentia trecatorilor. Aceste structuri impunatoare pot fi amplasate strategic in zone cu trafic intens pentru a captiva publicul si a le reda informatiile necesare despre produsele si serviciile comercializate.
Avantajul totemurilor este ca pot fi construite in multe dimensiuni si forme, putand astfel sa fie utilizate atat in exterior, cat si in interior pentru a le maximiza cat mai mult functia de baza.
Ce sunt totemurile publicitare?
Totemurile publicitare sunt structuri verticale concepute special pentru a promova un business si a creste vizibilitatea locala. Aceste afise inalte prezinta mesaje pe mai multe parti, maximizand astfel expunerea din diferite unghiuri de vizualizare.
Se pot realiza din diferite tipuri de metal sau acril (in cazul celor mai mici) si au o structura durabila, special pentru a rezista cat mai mult in fata elementelor exterioare nefavorabile.
Unde pot fi amplasate totemurile publicitare?
Amplasarea totemurilor publicitare joaca un rol esential, fiind important sa fie montate in locatii si zone aglomerate sau cu trafic intens cum ar fi benzinariile, centrele comerciale, pietele publice, intersectiile si asa mai departe. Cu o inaltime considerabila si o amplasare strategica, totemurile vor transmite mesajul brandului catre un public cat mai larg, fiind o metoda deosebita prin care se poate crea o impresie de durata.
- Versatile
Totemurile pot beneficia de o personalizare vasta, lucru ce va permite prezentarea unui continut divers, de la reclame si liste de preturi, pana la produse si servicii promotionale. Sunt perfecte mai ales in perioadele de campanii sau de reduceri sezoniere, dar si in perioadele obisnuite pentru a promova in mod constant business-ul.
Mai mult, datorita evolutiei tehnologice, au fost integrate in cadrul acestor productii publicitare si coduri QR pentru a putea fi accesate mai usor de catre orice trecator care doreste mai multe informatii despre afacere.
- Totemuri iluminate sau nu?
Fiecare instrument de acest fel ar trebui sa beneficieze de un sistem performant de iluminat pentru a garanta ca va putea fi observat 24/7. In plus, in perioadele mai reci, atunci cand zilele sunt mai scurte, ele vor putea continua sa ofere informatii valoroase fara sa le fie limitata vizibilitatea.
Realizarea unui totem publicitar necesita un amestec de creativitate, gandire strategica si o intelegere profunda a comportamentului cumparatorilor. Prezenta lor uriasa le fac sa fie instrumente formidabile pentru brandurile care cauta o solutie salvatoare pentru a-si spori vizibilitatea, oferindu-le posibilitatea de a transmite eficient, dar mai ales rapid mesajul dorit.