Legatura pe care o formezi impreuna cu potentialii clienti poate face diferenta dintre succes si esec. Este esential sa apelezi la toate instrumentele de marketing disponibile pentru a te asigura ca mesajul tau ajunge la acestia si ca le poti oferi o modalitate simpla de a te gasi, putand in acest fel sa se bucure de produsele si serviciile tale de cea mai inalta calitate.
Realizarea acestui lucru nu trebuie sa fie complicata, cea mai populara alegere fiind selectarea unui totem publicitar. De aceea, este important sa ai in vedere nu doar beneficiile pe care ti le poate aduce un totem publicitar, ci si modul in care il concepi.
Care sunt avantajele totemurilor publicitare?
Totemul publicitar este unul dintre cele mai eficiente instrumente de marketing. Printre cele mai importante beneficii ale acestora se numara:
- Vizibilitate crescuta – in functie de marime, distanta de la care poate fi vazut va creste considerabil.
- Posibilitatea de a fi iluminat – acest lucru iti va permite o promovare eficienta chiar si pe timpul noptii.
- Personalizare nelimitata – poate fi creat astfel incat sa se potriveasca cat mai bine cu activitatea ta.
La ce trebuie sa fii atent atunci cand proiectezi un totem publicitar?
Indiferent ca este vorba de un totem de interior sau exterior, design-ul acestuia trebuie realizat astfel incat sa te poata ajuta cat mai eficient in promovarea locatiei tale. In acest sens, trebuie sa ai in vedere urmatoarele lucruri:
- Dimensiune
Marimea totemului va determina vizibiliatea si distanta de la care acesta va putea fi privit. In interior, dimensiunea ce poate fi selectata este relativ limitata, aici fiind necesar sa folosesti alte elemente pentru a te face cunoscut, insa pentru exterior te poti orienta catre dimensiuni mai mari.
In functie de locatie, poti sa selectezi un totem publicitar de o dimensiune mai mare pentru a fi vazut atat de trecatori, cat si de soferi, asigurandu-ti astfel o acoperire extinsa.
- Culoare
Culoarea trebuie selectata astfel incat aceasta sa reflecte afacerea ta intr-un mod eficient si sa poata fi reperata cu usurinta.
- Font
Mesajul trebuie scris astfel incat sa poata fi citit cu usurinta nu doar de trecatori, ci si de soferi. Un font mai gros va fi mai usor de citit si de retinut, fiind un element de multe ori ignorat, dar important.
- Mesaj
Indiferent ce doresti sa transmiti, mesajul trebuie alcatuit astfel incat sa poata fi retinut imediat. Impreuna cu celelalte aspecte, acesta va putea furniza clientilor preturi, oferte sau alte informatii cu privire la produsele sau serviciile tale.
Totemurile publicitare pot fi un ajutor de nadejde, fiind capabile sa atraga clienti indiferent de ora sau vreme. Cu ajutorul unui totem publicitar afacerea ta va putea fi vazuta imediat de catre consumatori, lucru ce iti va creste veniturile si iti va asigura succesul pe termen mediu si lung.