Succesul unei afaceri este dat in principal de calitatea produselor si serviciilor pe care aceasta le ofera. Insa acest lucru nu este de cele mai multe ori de ajuns. Indiferent de afacerea pe care o conduci, stii cat de importanta este conectarea cu clientii.
Aceasta legatura nu poate fi realizata fara procesul de marketing, un actiune esentiala in cadrul oricarei companii. Una dintre cele mai eficiente metode de promovarea a unei firme este folosirea unui panou publicitar.
Ce este un panou publicitar?
Un panou publicitar este o reclama la scara mare sau foarte mare, cu ajutorul careia se realizeaza promovarea unei companii, a unui produs, serviciu sau chiar a unei idei. De cele mai multe ori, acestea sunt amplasate in zone aglomerate, zone cu circulatie mare de masini, in orase, pe autostrazi sau soselele importante. Astfel, aceasta se poate bucura de o vizibilitate marita din partea pietonior, a soferilor si pasagerilor acestora.
Promovare eficienta
Datorita dimensiunilor mari ale panoului publicitar, din punct de vedere al marketing-ului, acestea sunt o metoda eficienta de promovare, marind astfel vizibilitatea asupra companiei, produselor si serviciilor tale. Astfel, amplasat corect intr-o zona cu trafic intens, un numar foarte mare de oameni va fi informat, panoul publicitar fiind unul dintre cele mai populare unelte din trusa de marketing a unei companii.
In cazul in care doresti sa investesti intr-un astfel de panou publicitar, este important sa ai in vedere cateva lucruri pentru a mari succesul acestuia si, in acelasi timp, al afacerii tale.
Spune o poveste
Din punct de vedere statistic, un sofer se uita la un panou publicitar aproximativ patru secunde. Atata timp ai la dispozitie pentru a spune o poveste memorabila, astfel incat ea sa captiveze potentialul client. Un panou publicitar poate transmite cu succes un mesaj compus din imagini si cateva cuvinte.
Este esential sa transmiteti cat mai succint ideea principala a campaniei publicitare, deoarece un text mult prea lung poate face mai mult rau decat bine, atentia soferilor fiind in principal pe sosea. De aceea, de cele mai multe ori o imagine face cat o mie de cuvinte, acesta zicala fiind mai adevarata, mai mult ca niciodata in acest caz.
Simplu este mai bine
Dupa cum am mentionat la punctul anterior, timpul este esential in transmiterea informatiei. De aceea, este indicat, pentru a comunica cat mai eficient mesajul dorit catre un numar cat mai mare de potentiali clienti, sa pastrezi panoul publicitar cat mai simplu.
Astfel, poti fi asigurat ca mesajul poate fi citit si vizualizat de toata lumea, inclusiv de soferii care circula cu viteze de peste 80 km/h. De aceea, este important sa folosesti imagini deosebite si memorabile, dar si fonturi mari, usor de citit, impreuna cu o paleta de culori contrastante.
Alege locatia cu atentie
Atunci cand vorbim de un panou publicitar, unul dintre cele mai importante lucruri este, bineinteles, locatia. Indiferent cat de bine este realizat un astfel de element, promovarea nu poate fi facuta cu succes daca panoul nu este amplasat intr-o zona corecta. O zona intensa din punct de vedere al traficului este cea mai buna varianta pentru a capta atentia potentialilor clienti.
Un design unic
In functie de mesajul pe care doresti sa il trasmiti, poti realiza un panou care sa iasa in evidenta mai usor in multitudinea de reclame din jurul sau, acesta reusind astfel sa atraga privirile oamenilor. Un panou publicitar unic va iesi din banalitate, va cuceri publicul si va castiga impotriva celorlalti competitori.
Panourile publicitare sunt folosite cu succes ca instrument de marketing. Acestea au beneficiul de a capta un numar foarte mare de vizualizari, indiferent ca este zi sau noapte, fiind o metoda foarte rentabila si eficienta in a-ti face campania de marketing cunoscuta.