In ultimii ani, social media a acaparat marketingul online, fiind evidentiate produsele si serviciile, cu ajutorul influencerilor. Este un mod bun de a te face cunoscut, dar nu este si cea mai eficienta solutie, din punct de vedere al vizibilitatii. Pana cand lucrurile vor avansa si totul va fi in mediul online, vizibilitatea fizica a sediilor si a magazinelor, va ramane o prioritate.

Pana si marile companii investesc masiv in astfel de productie publicitara, pentru a capta cele mai bune zone si cu trafic intens. Panourile publicitare si totemurile sunt unele dintre cele mai folosite forme de marketing offline, pe care le poti face la aceasta ora. Strategia de amplasare este importanta, acestea putand fi vazute de la distanta, de zeci de mii de oameni, zilnic. Astfel, poti opta pentru una dintre aceste doua solutii sau chiar amandoua, pentru a fi in rand cu marii jucatori si competitori.

Motive pentru alegerea panourilor publicitare

Panourile publicitare sunt cele mai mari forme de marketing din industria productiilor publicitare. Acestea pot fi amplasate pe marginea strazilor sau autostrazilor, fiind reperate de la distanta de toate persoanele. Mai pot fi amplasate usor si pe cladiri, pentru a maximiza vizibilitatea trecatorilor zilnici. In fiecare zi, multi oameni tranziteaza toate strazile si soselele din orase. Astfel, fara un panou publicitar, nici ei nu vor sti cand vor avea nevoie de tine doar in momentul in care vor vedea ofertele pe care le ai.

totem publicitar

Unde pot fi amplasate totemurile?

Totemurile publicitare pot fi realizate in diverse marimi, in functie de locatie si amplasament. Scopul lor este bine definit pentru a reda sigla firmei tale, dar si eventualele preturi pe care le oferi. Putem da un exemplu usor ca in cazul benzinariilor. Acestea folosesc astfel de totemuri de ani de zile si putem spune ca sunt foarte eficiente, oamenii putand vedea de la distante mari pretul carburantilor.

Dupa cum poti observa, aceste totemuri publicitare ofera soferilor toate informatiile de care au nevoie, in timp ce acestia sunt in trafic. Se pot foarte usor accesoriza si cu sistem de iluminat, pentru a fi vazute de la distanta, noaptea si indiferent de conditiile meteo.

Care este cea mai buna alegere?

Nu exista o varianta mai buna decat alta dintre cele doua mentionate mai sus. Totul depinde de afacerea pe care o ai si de bugetul de care dispui. Amandoua, separat sau impreuna isi vor face treaba foarte bine, singura grija pe care o vei mai avea va fi doar cu administrarea afacerii tale.

Clientii vor fi informati clar despre ceea ce le oferi si vor veni la tine mai usor, cand vor avea nevoie de produsele si serviciile pe care le oferi. Informatia trebuie transmisa trecatorilor intr-un mod placut si eficient, iar aceste forme de semne publicitare se dovedesc a fi extrem de eficiente.

Imaginile pe care le vei folosi pentru panoul publicitar vor trebui sa fie clare si calitative. Nu trebuie adaugate multe informatii, deorece soferii in timpul mersului au doar cateva secunde pentru a le citi si a-si forma o impresie. Astfel, un text scurt sau o poza care sa redea un mesaj puternic, trebuie bine analizat, pentru a oferi trecatorilor toate informatiile de care au nevoie.

Publicitatea poate fi scumpa, dar este important sa retii faptul ca, atata timp cat vei investi in marketing offline, sansele de a-si creste vizibilitatea vor fi si ele mai mari. Nu este timp de pierdut, deoarece alte firme au adoptat aceste forme de publicitate, iar veniturile lor au crescut exponential.

Marketingul este o ramura importanta a afacerii tale. Toate firmele au un anumit buget distribuit pentru aceasta investitie necesara. Fara nici o forma de publicitate, clientii vor uita de afacerea ta si isi vor pierde credibilitatea profesionalismului de care dai dovada.

Prima impresie este importanta si poate fi data de aceste productii publicitare. Este cea mai eficienta forma de marketing offline in care poti investi, putandu-te ajuta o perioada lunga de timp. Ajuta-ti clientii sa te vada si sa stie ce fel de afacere ai, pentru ca afacerea ta sa ramana memorabila pentru ei.