In ziua de azi, orice business are nevoie de o strategie de marketing puternica pentru a se propulsa rapid pe piata. Cei mai multi anteprenori au inteles beneficiile productiilor publicitare si modul in care semnele, bannerele si mesajele publicitare pot aduce clienti mai usor.

Vizibilitatea afacerii tale este importanta, fiind absolut necesara pentru a rezista in aceasta competitie acerba. Exista multe firme care activeaza in aceleasi domenii, iar in prezent este greu sa realizezi o idee noua de business. Dat fiind numarul mare de afaceri similare, vei fi nevoit sa iesi in evidenta cat mai rapid si intr-un mod profesionist, lucru ce poate fi realizat usor cu ajutorul bannerelor publicitare.

blueprint

Avantajul acestora este ca pot fi amplasate oriunde si pot fi realizate in ce dimensiune doresti. Firmele de specialitate recomanda tuturor anteprenorilor sa foloseasca in afacerile lor cel putin un articol de productie publicitara pentru ca afacerea sa mentina un curs pozitiv. Prin urmare, iti vom detalia cateva sfaturi despre cum sa creezi cel mai bun banner pentru firma ta:

1.Culoare

Culoarea bannerului publicitar are un rol important, putand atrage privirile clientilor mult mai bine. Poti alege doua sau trei culori pentru ca bannerul sa fie cat mai simplu si usor de vizualizat. Daca brandul tau este asociat cu o anumita culoare, atunci este indicat sa o folosesti pe aceea.

2.Dimensiune

Un banner poate fi mic, mare sau foarte mare. Conteaza foarte mult si bugetul de care dispui, dar si mesajul pe care vrei sa il transmiti. Cu cat acesta este mai mare, cu atat vei avea vizibilitate pe o arie mai extinsa.

3.Amplasament

Un alt lucru important atunci cand te gandesti la un banner este amplasamentul. Un banner mare poate fi montat pe o cladire sau pe autostrada, avand o vizibilitate mai mare.

4. Mesaj

Mesajul trebuie sa fie scurt si concis, pentru ca trecatorii sa il poata retina mai usor si rapid. Poti incadra in banner si cateva imagini, avand un impact mai puternic asupra consumatorilor. Te poti gandi la produsele si serviciile pe care vrei sa le vinzi, acest lucru putandu-te ajuta in redactarea mesajului perfect.

5. Iluminat

De obicei, aceste bannere nu sunt iluminate, dar poti achizitiona separat cateva lumini speciale pentru a-ti promova afacerea atat ziua, cat si noaptea. Bannerele mari care sunt montate pe cladiri sau schele speciale dispun de astfel de sisteme de iluminat pentru a fi vazute indiferent de conditiile meteo.

6. Mobil / fix

Poti alege un banner mai mic pentru a-l expune in fata magazinului sau sediului pentru a afisa cateva detalii despre afacerea ta (preturi, oferte, produse). Bannerele fixe de regula sunt de dimensiuni mari, putand avea vizibilitate mult mai larga. Sigur, poti opta si pentru ambele variante, in functie de obiectivul pe care il ai si de publicul tinta.

Publicitatea este necesara in orice afacere sau companie, fiind de mare ajutor pentru a-ti creste veniturile. Poti utiliza multe tipuri de materiale publicitare, insa bannerele s-au dovedit a fi foarte eficiente si la un pret extrem de atractiv. Daca ai nevoie de un banner pentru o campanie speciala, suntem aici pentru tine si te putem ajuta. Doar contacteaza-ne.